Sayfalar

7 Aralık 2010 Salı

modül 3 te öğrendiklerim

  • ünite planı şablonu hazırlamayı
  • etkili bir şekilde interneti nasıl kullacağımı
  • öpts soruları hazırlamayı
  • 21.yy becerilerinin ne olduğunu
  • değerlendirme araçlarını

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder